Location Amsterdam Schiphol Airport

Fotografie begeleiding Schiphol Parking

Posted on 1 min read
Fotografie begeleiding Schiphol Parking | Nathalie Samson

Wat een toffe weken hebben we achter de rug. Voor de nieuwe visuele identiteit van Schiphol Parking hebben we diverse beelden geschoten van alle Parking producten. Dit is: nadenken over passend beeld voor de nieuwe website omgeving en reclame uitingen, vervaardigen van een heldere fotografiebriefing, plannen, voorbereiden, shoot-team samenstellen, modellen selecteren, budgetbeheer, lange draaidagen….maar het belangrijkste: veel lol. En het eindresultaat? Pakkend afwisselend beeldmateriaal. Parkeer je auto op de officiële Parking van Schiphol: onbezorgd parkeren!

Share

Snackable content werkt in je voordeel

Posted on 1 min read

Iedereen oriënteert zich tegenwoordig online. Wat kan ik ergens krijgen, hoe groot is het assortiment, wat zijn ervaringen van anderen? Je vindt het op internet. En hoe zorg je er dan voor dat mensen langer blijven hangen op je site? Maak gebruik van snackable content. Korte licht verteerbare stukjes inhoud met visueel krachtig beeld. Dit zorgt voor een extra touch: een stukje beleving. Het stimuleert het sociaal delen en het aantrekken van nieuwe leads. Natuurlijk blijft long copy nog steeds belangrijk voor SEO, omdat het algoritme van Google grotere inhoud beloont met een goede zoekpositie. Maar snackable content first. Het helpt om informatie goed over te brengen en bezoekers langer te boeien. Voor Schiphol diverse nieuwe service en merkpagina’s gelanceerd….uiteraard met snackable content.

Share

New way of working voor effectieve communicatie

Posted on 1 min read
Communicatie voorbereiding voor de opening van Gate 24/7 op Schiphol Plaza

Werken vanuit geïntegreerde marketingcommunicatie zorgt ervoor, dat er via diverse communicatiekanalen één duidelijke, consistente en overtuigende boodschap over een bedrijf en haar producten en services wordt verspreid. En ik geloof heilig in de kracht hiervan! Het vereist allereerst een overzicht van alle contactpunten waar de klant, passagier of collega, het bedrijf, de producten of services kan tegenkomen. Daarna denk je na over welke boodschap, je aan wie, waar en wanneer vertelt. Samen met collega’s heb ik voor Schiphol gewerkt aan een vernieuwde manier van werken om nog beter geïntegreerd te communiceren. Met een eenvoudig briefings- en planningsformat werken we nu efficiënter samen. Zo opende vorige week de eerste self-service winkel op Schiphol Plaza, onder de naam Gate 24/7. Dag en nacht kun je terecht voor eten, drinken, verzorgingsproducten, elektronica en last minute reisbenodigdheden. De communicatie was eenduidig en in de juiste volgorde: perscommunicatie, berichtgeving op de website, online, social media en de interne communicatie gingen samen op. Hoe tof? Samen vooruit.

Share