Nathalie Samson | SCS Vijfhuizen
  • Home
  • Projecten
  • Design
  • Vrij werk
  • Voice-over
  • Over mij
  • Contact
Nathalie Samson | SCS Vijfhuizen

Marketing Communicatie Specialist

  • Home
  • Projecten
  • Design
  • Vrij werk
  • Voice-over
  • Over mij
  • Contact
Interne communicatie

Interne betrokkenheid vergroten

Posted on december 21, 2016december 3, 2019 1 min read

Actie voor collega’s ontwikkeld, want medewerkers enthousiasmeren en betrekken bij de plannen van ASN Bank, BLG Wonen, RegioBank en SNS is net zo belangrijk als campagnes voor klanten. Geld besparen, meer comfort genieten in je huis én ook nog het milieu een handje helpen, daar lopen we al een tijdje warm voor. Donderdag is er een inspiratiesessie van Nederland Isoleert. Vijf collega’s maken kans op €900 (bruto). En dat is veel als je weet dat voor een gemiddelde tussenwoning de investering voor spouwmuurisolatie circa €750 is!

Share

Internal BrandingInterne communicatiePositionering

previously

SNS organiseert inloopavond over energiezuinig wonen

up next

Continu communiceren werkt
You Might Also Like
Nieuwe klus: Ga je in zo’n mooi pakje?
Nieuwe klus: Ga je in zo’n mooi pakje?
Posted on februari 3, 2019december 3, 2019

Nathalie Samson

Communicatie-specialist pur sang. Vanuit analyse ontwikkel ik een communicatievisie en werk deze met plezier uit. Gepassioneerd conceptontwikkelaar die een idee omzet in een zichtbaar resultaat. Onderneem sinds '95.

Instagram Leuk als je mij volgt!

No any image found. Please check it again or try with another instagram account.

Onderwerpen

#Agile Concept Contentcreatie Copy Digital Transformation DM Employer Branding Evenementen Externe campagne Free publicity Internal Branding Interne communicatie Magazines Merkbeleving Packaging Positionering PR Reorganisatie communicatie Sponsoring Stemacteren Strategie Verandermanagement

Archieven

1995 - 2021 | Copyrights Nathalie Samson | All Rights Reserved.