Januari 2014 tot en met juni 2015.
SNS wil bankieren verrassend normaal maken. Een bank die tussen de mensen staat. Gelijkwaardig, eerlijk en open. Met producten en diensten die klanten een duidelijk voordeel opleveren. Dat is de sleutel tot hernieuwd vertrouwen. Natuurlijk realiseer je dit van de ene op de andere dag. De rebranding en succesvolle campagne gingen hand in hand met een internal branding traject, waarbij leidinggevenden en collega’s continu geprikkeld, geïnformeerd en geactiveerd werden. Buiten winnen begint binnen – dat was het vertrekpunt. Met veel energieke collega’s invulling gegeven aan het vernieuwde merk SNS. En met resultaat. De NPS, merkoverweging en -voorkeur zijn flink gestegen. Hoe normaal is even rood staan zonder je blauw te betalen? Hoe normaal is rente op je betaalrekening? Heel normaal SNS.
Functie: Senior interne communicatie manager voor het internal branding traject (directie communicatie – leidinggevenden communicatie – medewerkeractivatie)